24 Eki 2008

MEMLEKETTEN AYRILIRKEN ARILARIMIN SON DURUMU

Memleketten ayrılacağım bir önceki gün anasız olduğundan şüphelendiğim Bir gözünde karniyol ana bulunan R-5 ve R-6 ikili kovanın R-5 tarafındaki bölmeyi açtım ve kontrol ettim bu günde günlük yumurta ve anayı göremedim bende dört çıta olan bu bölmedeki çıtaları üçer çıta olan olan R-7 ve R-8 'e ikişer çıta takviye vererek kokuyla beraber birleştirdim,





R-7 ve R-8 beşer çıta arılı olmuş oldu,



onlarada kekini koyuduktan sonra kapattım,





ve ineboludan ayrılarak yola allahın izniyle koyulduk,
Küreyi geçince masruf denilen yer Rakım 1250 metre bolu dağının bile yüksekliği 970 olduğuna göre bir hayli yüksek ,
Bizim çocuklar burada kuşburnu denilen ve suyun içinde kaynatılıp çay gibi içien faydalı olduğu söylenen bitkinin tohumlarından topladılar




bu gün yine babamları memlekete bırakmak için gidiyorum son durumlar ne bakacağız.?

1 yorum:

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

görüntüler güzeldi
başarılar dileriz