26 May 2008

ANADOLU YAKASINDA HAVA BOZUKTU AMA, ÖĞLENDEN SONRA DÜZELDİ

Dün akşam fatihten ümraniyeye geldik sabah olunca bahçedeki 3-4 nolu kutuları kontrol edeyim dedim 4 nolu kutunun kapağı kayık ve tam oturtulmadığını gördüm. açtığımda kutunun muhtemelen çocuklar tarafından açıldığını, arı olduğunu anlayıncada kapağını kapatamadan gittiklerini tahmin ediyorum. Kutuda olan arıların çoğu kutuyu terk ettiği gibi çıkması gereken memede herhalde ısıtılmadığından sizlere ömür olmuştur. 3 nolu kutuda ise arılar az gibi geldi belki diğer kovanlar tarafından yağmalanmış olabilir, ama meme duruyor ve ana çıkmamıştı. bende 4 nolu kutunun kalan arılarını 3 no ya aktararak akşam balata getirmeye karar verdim,


4 nolu kutunun durumu,


3 nolu kutunun memesi duruyor ve sağlamdı işallah doğum gerçekleşir,










bu tatsız olay karşısında birde komşumuzun sizin kovanın birisinden oğul çıktı demesi havamızı tamamen bozdu, (ana memesikontrolllerini sağlıklı yapamadığımdan)



Öğleden sonra beykoz karlı tepede bulunan abime ziyarete gittim;






Bahçesindeki kirazları ve dutları olmuştu tabi bizim elemanlar istemeyerekte olsa kalitesine baktılar.::::))))))





Bakılmıyacak gibi değilki,






Birde üstüne ızgara yapmazmı,
ya abi ne gerek vardı. hiç te sevmem ama neyse yiyeceğiz artık ::)))






yemek ve üstüne çaydan sonra abimin polenez köyü yolu üzerindeki ormanlığa kestane için getirdiği arılığına gittik,











yol boyunca kenarlara konuşlandırılan arılıkların ortalarından geçiyoruz,












ve abimin arıları,








Torunu Utku ile beraber gerçi oda baldan tatlı, şekermi şeker bir çocuk







abimin örtü bezine havalandırma maksadıyla dikiği sineklik ,






arka planda başka bir arılık daha vardı,






ziyaret ettik ve tanıştık, arıları olan Muhittin abimiz tamda çay demlemiş üzerine geldik, rahatsız etmeyelim dedik ama sağolsun çay içirmeden bırakmadı kendisi ve damadı ahmet hoş sohbet insanlar kendilerine teşekkür ediyor sezonun bereketli geçmesini diliyorum,
Resimdekiler soldan sağa Hacı Muhittin abi, ben , hacı abinin damadı Ahmet , Cafer abim ve torunu Utku;




Hacı amcanın torunu Muhammed,






Muhittin amca,




Damadı Ahmed,




Ve abim cafer,


dolayısı ile sabah bozuk başlayan havamız, öğleden sonra düzeldi kendilerine teşekkür ediyorum.
3 nolu kutuyuda balattaki balkona getirince zaten küçük olan balkonda yer kalmayınca bende üstte koydum.

Hiç yorum yok: