30 May 2008

ARICI GÖZÜYLE İZLENİMLERİM

İstanbul doğma büyüme olduğum için, köy hayatım ancak bazen okul tatillerinde köye gitmek şeklinde oldu. Bundan dolayı bitki, ağaç ve hayvanlar konusında pek bilgim yoktur. Belki ondan dolayı doğal yaşamayı ve köy hayatını seviyorım.Çünkü köyde yetişip büyük şehre gelenlerin bir çoğunda o havayı göremiyorum;

Arıcılığada belkide beni bu sevda başlattı.Arıcılığımın bu sene ikinci senesi fakat gerek gittiğim yerler ve çevreyi gözlemlerkende birazda arıcı gözüyle etrafımı izlemeye başladım.::))

Dün hacı arkadaşlarımla piknik organizasyonunda buluştuk.Ben geçtiğimiz yerlerde arı ve arı kovanları varmı yokmu onlara bakıyorum. Piknik yaptığımız mekanda bana enerasan gelen iğne yapraklı bir bitki ,ve arının ondan nektar alışı, aynı zamanda arıgillerden olduğunu zannettiğim bir böcek ilgimi çekti, resim ve videosunu çektim arıcı arkadaşlar izah edip bilgilendirirlerse memnun olurum.







Piknik yaptığımız yer,

arının nektar alışı,






arının Videosu,






Bana enterasan gelen böceğin nektar alışı (zannedersem dilimi desem gagamı desem bağayı uzun)

Hiç yorum yok: