25 Kas 2008

ARAMIZA HOŞ GELDİN FATİHLİ ARICI GÜROL


Blog dünyasına yeni bir arkadaşımız daha katıldı. İsmi Gürol TİRYAKİ benim iş yerimden arkadaşım hatta ilk arımı onun vasıtasıyla aldım arıcılıkta benden kıdemli internet ve bolgları takip ediyor fakat kendisine bir blog kurmamıştı 4 gün önce Fatih camiiinde karşılaştık ikimizinde işi olmasına rağmen ayak üstü bir saate yakın arı üzerine sohbet ettik, onda çok maceralar var, bende kendisine niye blog kurmadığını bu yaşadıklarını bizlerle paşlaşmasını teklif ettim. Bu konuda bilgisi olmadığını söyledi. Bende kolay olduğunu söyleyerek ayaküstü tarif ettim ve o akşam bloğunu kurmuş ama daha adresine bile bilmiyordu ::))). daha dün akşam MSN de adresini aldım ve biraz yardımcı olmaya çalıştım. bloğa alıştıkça daha güzel ve ilgi çekici olacak zannedersem.




Tekrar aramızı hoş geldin Gürol Tiryaki kardeşim,



Blog adresi aşağıda,


Hiç yorum yok: