19 Kas 2007

ARICI ABİM

Bu gün bir vesile ile ziyaretine gittiğim ve benim gibi denizcilik işletmelerinden bir kaç sene önce emekli olan abim Cafer SUCUOĞLU'nu ziyarete gittim .Kendisi beykoz paşabahçe karlıtepe mevkiinde ikamet etmekte, sohbetimiz esnasında onunda arıcılık ile uğraştığını öğrenince fazla zamanım olmamasına rağmen arı sohbeti başlayınca birkaç saat hemencecik geçiverdi. Onun arıcılık sevdası taa çocukluğunda başlamış, ancak benim gibi bir sene önce fiiliyata geçirme imkanını bulmuş. İnsan doslarının ortak noktaları olnca daha bir memnun oluyor. Arıcılıkta yaşadığı bazı problemleri anlatınca bende onu beyaz kovan sitesi ve arıcılık bloglarından haberdar ettim ve oradaki arıcı dostların sorunlarında kendisine yardımcı olacaklarını anlattım. Kendiside bu sene hacca gidecek inşalllah. Şimdiden bu mukaddes yolculukta kolaylık ve mebrur bir hac niyaz ederim.









Kendisinin doğup büyüdüğü ve şimdi samanlık olarak kullanılan ev

Bulunduğu yer boğaz manzarasına hakim güzel bir yer, Allah sağlık ve afiyet içersinde oturmak nasip etsin

arılığının uzaktan görünüşü


kovanları ile birlikte


kovanları kış düzenine geçirmiş




bunlarda herhalde oğul var diğerlerinden ayrı idi





buda arkadaşının arılıığı

3 yorum:

Ali Türk dedi ki...

Beykoz karlı tepe şahane boğaz manzaralı bir yerdir.En üstte mandıra yolu diye bir yeri vardı,dar bir yoldu şimdi genişleyip batıda bir geniş yola bağlanmış,bir ay önce oralardaydım o kovanları nasıl görmedim be.Oralarda yıllar öncesi halı sattım.Resimleri görünce bir acayip oldum.Herkese selamlar.

zafer dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
aysekaraman dedi ki...

Amca ben Cafer abi'nin evli kızı Ayşe.Siten çok güzel olmuş. Babam da senin gibi arıcılık sevdalısı. Sizler ile görüşmeyeli uzun zaman oldu. Hele çocuklarını büyük kızın hariç hiç görmedim diyebilirim. Oğlun Ali askerdeymiş Allah kavuştursun inşallah. Sizler ile kopuk olmamıza çok üzgünüm. İnşallah bir gün çoluk çocuk hep beraber bir araya gelir görüşürüz.
Kendinizi çok iyi bakın, yengemin ve senin ellerinden öpüyor, çocuklarına kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum.