27 Tem 2009

SEPET VE ANA MEMELERİ

Hem nostalji ve hemde oğul çıkması için bir adet sepet hazırladığımı daha önce yazmıştım

sepeti nasıl arılandıracağım konusunda arkadaşlardan tarifİ gecikince bende ayın 22.sinde içine arı silkmeye karar verdim ve akşam üzeri uyguladım


bizim çit dediğimiz sepetin dışını saten alçıyla sıvayıp dişınıda sızdırmazlığı sağlaması için astar boya ile boyamıştım,

arılandıralı 4 gün oldu her akşam bir bardak petek örmesi için şerbet veriyorum bu gün yaptığım kotrolde petek örme işlemi başlamış.

teansfer ettiğimiz ana memelerindede faaliyaet devam ediyor yaptığı konrolde memeler kapanmış.



arıları fırçayla uzaklaştırınce memeler daha net görünüyorlar 13 adet meme kapanmış,








p

2 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Zafer abi biraz şurubu fazla ver, arının mevcudu ne kadar bilmiyorum ama petek için çok şurup gerekli. Birde sen 20 gün sonra geleceksin o zamana kadar sepetin yükleme işide bitsin.

Memeler konusunda durdun durdun turnayı gözünden vurdun be abi::))
Kıskananlar çatlasın, bu sıra o sayıda meme tutturan,akranlarıyın sayısı çok az haberin olsun::)))

muhteşem turunç dedi ki...

Yav Zafer abı sen Ali Türkle aynı yaştaydın dimi:)))