6 Tem 2008

ALMAN KIZLARININ YUMURTALARININ ANA GÖZLERİ KAPANDI

Geçtiğimiz hafta bakanımızın verdiği içinde alman kızlarının yumurtaları olan ruşeti iki gün önce bende bulunan başka ruşete ikişer çıta böldüm. Sağda bulunan bir nolu ruşetin içindeki iki çıtanın yalnız bir tanesinde carniyolların yumurtası vardı ve diğer ayırdığım ruşetteki iki çıtaya meme taktıkları için herhalde gerek görmüyorlardıki buna meme yapmamışlardı ben daha sonra bölmeyi düşünüyordum ama bu çıtaya ana memesi takmayınca iki gün önce böldüm bu gün yaptığım kotrolde yalnız çıtanın ortasına bir ana memesi yapmış ve kapatmışlardı ve yedeğide yoktu,








Çıtanın ortsındaki tek meme,
Yakından görünüşüböyle işallah içi boş değildir,


Ayırdığım ikinci ruşetteki iki çıtanın birinde alman kızlarının yumurtaları diğerinde ise kafkasın yumurtaları vardı. Fakat mubarekler inadına diğer çıtaya meme takıyorlar bende iki kez bozdum. Diğer çıtadaki carniyol yumurtalarına peteğin altına çanak yaptılar ve bu gün onlarda
kapanmııştı tahminen beş adet meme vardı ben garanti olsun diye bir meme gurubunu ya oldugu yerde veya keserek kafes içine alacağımki gözlerden önce çıkan ana diğer memeleri bozmasın eğer başarılı oursam en azından üç adet F2 carniyol analar olacak.




aşiağıda iki gurup ana memeleri görüyorsunuz birde arka tarafta iz düşümlerinde var fakat onları ayırmak zor gibi ben bu iki guruptan birini ana çıkmaya yakın kafesleyip diğerini normal olarak bırakacağım kafeslediğim ise cıkınca kafesin içinde kalsın.











Hiç yorum yok: